Kretingos sporto mokykla

Kviečiame susipažinti su Kretingos sporto mokykla     

Kretingos sporto mokykla

Tekste Kretingos sporto mokyklą vadiname sporto mokykla.

Kas gali mokytis sporto mokykloje?

Sporto mokykloje gali mokytis vaikai nuo

priešmokyklinės grupės iki 12 klasės.

Ką mokiniai veikia sporto mokykloje?

Sporto mokykloje mokiniai sportuoja ir mokosi apie sportą.

Sporto mokykloje svarbiausia yra judėti,

stiprinti save ir siekti gerų sporto rezultatų.

Mokiniai dalyvauja įvairaus sporto treniruotėse.

Pavyzdžiui:

  • krepšinio
  • futbolo
  • bokso
  • sunkiosios atletikos
  • aerobinės gimnastikos

Sunkioji atletika yra toks sportas, kur žmonės kelia sunkius svorius, stiprina raumenis.

Aerobinė gimnastika yra toks sportas, kur sporto pratimus žmonės daro pagal muziką. Sportas sujungtas su šokiu.

Ko mokiniai mokosi per treniruotes?

Mokiniai per treniruotes mokosi:

  • taisyklingų sporto judesių,
  • drausmės, pastovumo, sąžiningo žaidimo,
  • siekti tikslo,
  • gyventi sveikai,
  • dirbti grupėse ir padėti vieni kitiems,
  • gerbti trenerį ir sporto varžovus,
  • laikytis sportinio režimo.

Laikytis sportinio režimo reiškia sportuoti

ir rūpintis savo sveikata.

Laiku eiti miegoti, valgyti sveiką maistą.

Kur mokiniai sportuoja?

Mokiniai sportuoja sporto salėje arba stadione.

Koks yra sporto mokyklos adresas?

Sporto mokyklos adresas yra

Vilniaus gatvė 16, 97103 Kretinga

Koks yra sporto mokyklos darbo laikas?

Sporto mokykla dirba 6 dienas per savaitę.

Sporto mokyklos vadovai dirba :

  • pirmadienį nuo 8 iki 17 valandos,
  • antradienį nuo 8 iki 17 valandos,
  • trečiadienį nuo 8 iki 17 valandos,
  • ketvirtadienį nuo 8 iki 17 valandos,
  • penktadienį nuo 8 valandos iki 15 valandos 45 minučių.

Treniruotės vyksta darbo dienomis po pamokų.

Prasideda 14 valandą, baigiasi 21 valandą.

Savaitgaliais prasideda 9 valandą, baigiasi 21 valandą.

Kuo sporto mokykla gali padėti?

Sporto mokykla padeda vaikams:

  • atrasti mėgstamą sporto šaką,
  • stiprėti kiekvieną dieną,
  • išmokti dirbti grupėje ir pasitikėti savimi,
  • dalyvauti varžybose ir stovyklose,
  • siekti gerų rezultatų ir džiaugtis sportu.

Kur galima sužinoti daugiau informacijos?

Galite paskambinti telefonu.

Telefono numeris yra +370 657 92166

Galite parašyti elektroninį laišką adresu

mokykla@sportas.kretinga.lm.lt

Daugiau apie sporto mokyklą galite sužinoti

paspaudę šią oranžinę nuorodą.

Kokią informaciją rasite sporto mokyklos interneto svetainėje?

Sporto mokyklos interneto svetainėje galima sužinoti:

  • Kokia tai mokykla ir ką mokykloje veikia mokiniai.
  • Kokie mokykloje dirba treneriai ir kokių sporto šakų moko.
  • Kada vyksta treniruotės, varžybos arba kiti renginiai.
  • Kiek reikia mokėti už mokslą. • Apie mokinių pasiekimus.
  • Mokyklos darbuotojų telefonų numerius ir elektroninio pašto adresus.

Autoriai

  • Teksto originalą parengė Ingrida Grinevičienė, Erika Bajalienė.
  • Tekstą redagavo Vida Vitkauskienė.
  • Teksto vertinimą koordinavo Monika Bieliūnė.
  • Tekstą vertino Dovydas Abromaitis ir Dovydas Baltramiejus Dirsė.

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Valdymo platforma
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams